فاقرءوا ما تیسر من القرآن

اخبار

شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳

همزمان با پایان ماه مبارک رمضان و عید فطر جشن باشکوه و به یاد ماندنی در موسسه فرهنگی قرآن و عترت آیات هدایت برگزار شد.
حال و هوای قرآن آموزان در این جشن زیبا بسیار دیدنی بود.

يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۳

گزارش ایکنا از قم، حبیب‌الله عزیزی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه قرآن و عترت قم در کرسی علمی ترویجی مرجعیت علمی قرآن و وظایف مؤسسات آموزشی قرآنی که شب گذشته ۱۱ فروردین‌ماه در مجتمع شهید آوینی برگزار شد،

شنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۳

سلام و عرض ادب خدمت شما مدیریت محترم موسسه قرآنی

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات از حضرت عالی دعوت میشود در کرسی علمی_ ترویجی زیر شرکت کنید و ما را از دیدگاه عالمانه خود بهرمند کنید.

يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

امروز موسسه حال و هوای عید و شادی داشت.
در موسسه فرهنگی قرآن و عترت آیات هدایت همزمان با شروع ماه مبارک رمضان و آغاز بهار طبیعت جشن باشکوه و به یادماندنی برگزار شد.

يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

چهارمین سالگرد شهادت مدافع سلامت و خادم جامعه ی قرآنی شهید حاج مصطفی خدا رحمی در موسسه فرهنگی قرآن و عترت آیات هدایت برگزار شد.

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

قرار همیشگی قرآن آموزان موسسه فرهنگی قرآن و عترت آیات هدایت این است که با اتمام حفظ دو سوره از سوره های جزء۳۰ قرآن کریم جشن سوره ها برگزار کنند .

يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲

همزمان با میلاد صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در موسسه فرهنگی قرآن و عترت آیات هدایت جشن بزرگی برپا بود.

پنج شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲

منتخبین مردم با تکیه بر اعتماد مردم نسبت به خود بر کرسی قانونگذاری می‌نشینند، مردمی که قرآن در نزد آنها جزء اصول مهم و اساسی می‌باشد، لذا شایسته است منتخبین مردم نیز بنا و اساس کار خود را بر این کتاب مقدس استوار و در تمامی شئون قانونگذاری خود نگرش قرآنی را لحاظ کنند.

دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲

هیات ریحانه الحسین و موکب موسسه فرهنگی قرآن و عترت آیات هدایت به همت عاشقان و خیرین محترم در ایام ولادت حضرت حجت ابن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف در طریق المهدی عمود ۶۲ موکب برپا نمودند.

يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲

۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ جشن بزرگ‌و باشکوهی با هدف تکریم و بزرگداشت مقام‌پدر با حضور پدران و مادران قرآن آموزان موسسه فرهنگی قرآن و عترت آیات هدایت برگزار شد.

صفحه‌ها

برای برقراری ارتباط می توانید از فرم تماس، در منوی سایت، استفاده کنید.
اطلاعات بیشتر از طریق ایمیل با شما در میان گذاشته می شود.

سایتهای مرتبط